Uw gezondheid is wat ons interesseert!

Een veilige manuele geneeswijze

Veiligheid van zorg staat bij osteopathie altijd centraal. De behandelwijze richt zich op het opsporen en behandelen van de oorzaken van uw klacht. Niet alleen de symptomen van klachten staan centraal, maar de vraag waardoor het tot deze klachten is gekomen en waarom het lichaam niet in staat is te herstellen.


Professioneel en deskundig

Met ruim 20 jaar ervaring en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de zorg zijn we trots om u een hoog professioneel en deskundig zorg te kunnen bieden. En om verder de deskundigheid te onderhouden en uit te breiden volgen we natuurlijk allerhande bijscholing.


Snelle resultaten

Omdat we zeer specifiek en precies op de oorzaak van uw klacht werken zal er snel resultaat geboekt worden. Een belangrijke eis die we stellen aan het behandelplan is dat er binnen 3 behandelingen een gemiddelde verbetering van uw klachten als resultaat moet zijn.


Hygiëne staat hoog in het vaandel

Een veilige en schone werkomgeving, dat streven wij iedere dag opnieuw na. Dagelijks wordt de praktijk gereinigd. Onze behandelbank en apparatuur zijn schoon en worden regelmatig gedesinfecteerd. Maar dat is niet alles, hygiënisch werken betekent ook handen wassen na elke behandeling en voor iedere patiënt een schone handdoek.

Persoonlijke aandacht

Als osteopaat nemen we alle tijd om goed te luisteren naar uw zorgvraag. U krijgt alle ruimte om al uw vragen te stellen die u heeft. Bij het uitleggen van de oorzaak van uw klacht, het behandelplan en wat we verwachten van de behandeling nemen we alle tijd. We leggen alles in begrijpelijke "normale" taal uit.


Preventief en probleemoplossend

Voorkomen is beter dan genezen. Osteopathie kan u hier zeer goed bij helpen. Als u een klacht heeft zal het doel altijd eerst probleemoplossend zijn. Juist hierin maakt osteopathie een groot verschil. De oorzaken van uw klachten pakken we aan en niet alleen symptoombestrijding.


Klacht en Geschillenregeling

Uw osteopaat hoort het uiteraard graag als u tevreden bent. Helaas kan het ook voorkomen dat uw behandeling te wensen over laat. Dan is het zowel voor uzelf als voor uw osteopaat prettig om dit met elkaar te bespreken en tot een oplossing te komen. Bespreekt u eventuele klachten altijd zo open mogelijk met uw osteopaat. Alleen wanneer u uw klachten kenbaar maakt kan uw osteopaat hierop inspelen. In verreweg de meeste gevallen leidt een goed gesprek tot een bevredigende oplossing. Mocht u er gezamenlijk, of met bemiddeling van de klachtenfunctionaris, niet uitkomen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Osteopathie. Lees meer over de Klachten- en Geschillenregeling Osteopathie


Nieuws
FotoEdward.jpg
Na een welverdiende zomervakantie lopen veel mensen tegen klachten aan. Osteopathie kan je snel van deze klachten afhelpen.